poniedziałek, 27 kwietnia 2009

kolejny weekend za nami






ostatnio duzo spie i duzo rosne, mam zmeirzyla mnie ile uroslem od mojego roczku i uwaga - 4cm!!!
i tak po kolei.. w piatek bawilem sie z mama w ogrodnika i pzresadzalismy kwiatki, za to w sobote pojechalismy najpierw do dziadka gdzie okrutnie rozrabialem a potem do mamy do pracy, teoretycznei mialem sie tam pobawic w specjalnym kaciku zabaw, ale bylem tak amrudny ze pojezdzilem na autku potem zestzrelilem kilka balonowych pieskow i musielismy wyjsc :/ mnie sie tak na serio to bardziej podobaly te prawdziwe samochody a nie te dla dzieci i to wszystko dlatego :) mama nie pozwolila mi nawet dotknac saaba a jak tak bardzo chcialem :D pozniej poszlismy na dlugi spacer pzrerywany zrywaniem kwiatkow na lace i placami zabaw hihi :D
w niedzilee byl juz tato i pojechalismy znow do mamy do pracy a potem znow na plac zaabw a dla odmiany bylismy jesczze na zakupach, rodzice cchieli mi kupic piaskownice i rowerek a jak sie okazalo ani tego ani tego w sklepach nie bylo :(
popoludniu bylismy na zakupach budowlanych, alez mi sie etn sklep podobal na tyle ze sobie sam poszedlem w swoja strone nei baczac gdzie poszla mama z tata :D:D:D
na koniec dnia czekala mnei superowa neispodzianka, gdy juz skonczylem harce w wannie i myslalame ze anstapi najgorszy czas w ciagu dnai czyli pora spania to przyszedl dziadek hihi za to potem padlem calkowicie hihihihi


Brak komentarzy: