poniedziałek, 27 kwietnia 2009

naśladuję wszystkich :P

ostatnio moim ulubionym zajęciem jest nasladowanie wszystkich i wszytskiego :D np kilka dni temu przynioslem mamie krem do lozka pokazujac jej jak slicznie sie smaruję, tak samo zaobserowwalem jak mam wlewa sok z kartonu do kubeczka, o tym jak tata gipsuje sciany to juz dawno wiem, i o tym jak sie jezdzi autem, jak wkladac buciki, mieszac w garnku jedzonko, otweirac czekolade, gdzie sa lakocie schowane, i jak sie obsluguje telefon czy tv to banalne rzeczy teraz zabieram sie za te bardziej skomplikowane jak czytanie gazety czy ogladanie ksiazek, itd.. nejlepeij wychodzi mi nauka tego czego mnie nikt nie uczy tylko sam sobie wykombinuje co i jak, zwlaszzca uwielbiam tanczyc :D po swojemu oczywiscie :D chociaz z chodzeniem po schodach mialem lekki problem i musiala mi mama pomoc :D teraz niedlugo czeka mnie nauka jezdzenia rowerek heheh

Brak komentarzy: