poniedziałek, 23 listopada 2009

nadrabiamy zaleglosci redakcyjne




ostatnio wiele sie dzieje stad pustka na blogu, mama ciagle pracuje, tata od neidawna tez, na dodatek zlosliwosc rzeczy martwych czyli awaria komputera, potem internetu...
w czwartek mama miala urodzinki, zrobilem jej laurke, ktorej nei cchialem oddac, ale za to wreczylem pieknie kwiaty :)
ostatnio jestem bardzo grzeczny, uwielbiam pochwaly i moze dlatego :D oplaca mi sie byc grzecznym
w sobote bylismy na super spacerku w Mikolowie, zwiedzilem fontanne :) i widzialem mnostwo "koko", bylo ich tak duzo ze az sei ich wystraszylem :/
zeby bylo malo atrakcji to popoludniu przyszly do nas kolezanki, ale bylo fajnei :) mama mnie pochwalila za dobre zachowanie, slicznei sie bawilem, nikogo nei pobilem, nie plakalaem i dzielilem sie zabawkami taki jestem fajny gosc, jako ze sie sprawdzilem to z atydzien mam obiecane towarzystwo az 10 dzieci :D:D:D
jestem tez coraz to bardziej sprytny, sprawny i inteligentny :) od wczoraj chodze zachwycony lustrzanymi klockami, a od zeszlego tygodnia jezdze non stop na zjezdzalni :) mowie coraz wiecej i bardziej zrozumiale, ale nadal malo po polsku...

Brak komentarzy: