wtorek, 25 maja 2010

chlopak z gitara...

a jutro mam nadzieje ze beda zdj z dzisiejszej sesji w przedszkolu :))) mialem byc w garniturze ale ze pogoda dopisala to bedzie sesja na luzaka w ogrodku :D


dziewczyne juz mam, ale... gitare nie zaszkodzi miec :D wczoraj znow padalo i nie moglem bawic sie na podworku wiec poszlismyz mama na dol sie pobawic :D spodobala mi sie gotara i gralem jak szalony az mam zrobila mi zdjecie, niestety nie mamy aparatu foto wiec zdj sa lichej jakosci...
aha i to o czym bym zapomnial sie pochwalic pokochalem moja nowa czapke :DD nie opuszczam jej na krok... a dlaczego ?? bo Karol ma taka sama :P:P
dzis za to bylem na wizycie u pani logopedy :))) na poczatku nieufnie podszedlem do gabinetu, ale pani logopeda wcale sie mna nie interesowala, a jak juz to mi sie ta zabawa podobala :D bylem super gzreczny i mam jets ze mnei dumna :) okazuje sie ze moja niemowa zwiazana jest z tym jak szybko ucze sie innych bardziej skomplikowanych rzeczy niz mowienie :) a poza tym mam polroczne opoznienei jesli chodzi o moje wczesniactwo podsumowujac mam prawo nie mowic !

Brak komentarzy: