czwartek, 26 sierpnia 2010

...

ostatnio niewiele piszemy bo jakos tak raz ze nic ciekawego sie nie dzieje a dwa mama coraz bardziej ociezalej sie czuje :/ tylko siedzimy w domu, a jedyna rozrywka wydaje sie byc moje przedszkole, tydzien temu robilismy remont mojego pokoju, dluzylo sie neimozliwie, ten wszechobecny balagan byl wszedzie, ale na szczescie juz po wszystkim, mama mi odmalowala pokoj na ladniejszy zywszy turkusowy kolorek, tata poustawial wszystko, potem 2 dni spzratania pietra i jakos doszlismy do ladu i skladu :))
w niedziele bylismy w SPL z tata a potem wybralismys ei an swieto zcekolady w CHudowie ale byla taka masa ludzi ze szybko ucieklismy stamtad :D
jesli chodzi o mnie to zlapal mnie kaszel i nei chce opuscic juz prawie tydzien, poza tym czuje sie ok :) poraz kolejny mama chwali mnei ze mowie coraz wiecej :D:D hurra!! w sumie to teraz juz tylko czekamy na brata :D
nowe wazne slowo w moim slowniku to PAPASIAM czyli przepraszam :)
rowniez musimy sie pochwalic ze powoli o pieluszce zapominam :D w pzredszkolu nawet juz nie mam wpadek, w domu wcale, a i do majtek sie przekonuje :)

Brak komentarzy: