poniedziałek, 9 sierpnia 2010

sierpien szybko mija...

juz jutro 10ty :/ szybko leci lato ucieka a my czekamy na braciszka :)) mam zaczyna panikowac, chodzi jak slon...
w sobote pojechalismy z tata na zawody i... WYGRALISMY 1 miejsce zaliczone dostalem nagrode i dyplom!
niedziela byla dneim wrazen od samego rana, najpierw obudzil mnie glos mamy wolajacy ze przyjechal tomek :D i faktycznei tak bylo wstalem z lozka a na srodku pokoju stala ogromna torba cala dla mnie pelna zabawek z tomkiem samochodow i innych rzeczy a zwlaszcza czekolady :))) dziekujemy Babciu :)
zmeczyla mnie ta zabawa ze niemal padlem w lzoko, za to popoludniu odwiedzial mnie Dziadek i... poslzismy skakac na trampolinie :) no i znow padlem :))) ehh caly dzien byl ekscytujacy :)
w tygodniu tez bylo fajnie :) odwiedzila nas Natalka z Blazejem, dziewczyne nawet zaciagnalem do lozka :)
od niedawna bardzo wiele powtarzam nowych slow, zwlaszcza imion
mili = Emily
pesii=Percy
piusi=Pussi
baji=Barney
maja=Maja itd..
poza tym slicznie mowie maś i piosie czyli proszę, co chwile wlasciwie mowie cos nowego :)) niestety jeszcze ciezko mnie zrozumiec co oznacza dany ciag dzwiekow wydobywajacy sie z ust moich ale to kwestia czasu :)
uwielbiam sobie spiewac piosenki z widzika i dorotki dinozaura, Barneya itd.. noo i odkrycie taty uwielbiam tancowac do goralskiej muzycki hej!

Brak komentarzy: