poniedziałek, 29 września 2008

ach te koszmarne noce..

odkad jestem chory to w nocy sie budze czesto i generalnie sam nie wiem co bym chcial, czasami mam pelny nos, czasami kaszle okrutnie a czasami pzrestaje mi sie chciec spac :/ wczoraj w nocy spalem z mama w lzoku, jak jestem choru jestem straszny tuliciel i musze czuc mame obok, wiec spalismy tak wtuleni ze mama sie ode mnei zarazila chorobskiem na nowo :/ mimo to i tak co godzinke robilem pobudke :9 ale to nie chcacy...
za to pzredwczoraj byl hit nocny :) jak rozbudzilem sie o 2 w nocy to tata wymyslil ze obejrzymy teletubisie :D:D i tak po zobaczeniu poraz milionowy tej samej plyty teletubisiow zasnalem :) ale to nie koniec historii ogladania, za to ze gzrecznie zasnalem to atta rano urzadzil mi seans z rownie ciekawym filmem :00 wlaczyl mi plyte ze slubu rodzicow :D wow jaki bylem zafascynowany jak ogladalem amme na ekaranie :) na tyle ze nei umialem uwierzyc ktora ta mam to mama na parwde :)

Brak komentarzy: