wtorek, 8 czerwca 2010

kolejna zmiana upodoban i zainteresowan

do niedawna byly puzzle, potem telefon tomkowy, a teraz namietnie ogladam, czytam oczywiscie po swojemu ksiazki i egzaminuje rodzicow :) niemal caly dzien moge spedzic na nazywaniu rzeczy widzianych na obrazkach, niestety to nazywanie eni ma nic wspolnego z tym jak na prawde sie te przedmioty nazywaja :/ tysiac razy czytam po swojemy wszystkie ksiazki jakie mam i te dla mnei i te dla rodzicow :) zwlaszcza ilustrowana historia Polski robi na mnie wrazenei :D:DD:
podobnie ejst z bajkami, ostatnio z krecika pzrerzucilem sie na bolka i lolka, n atyle znam juz poszczegolne odcinki ze potrafie przed pojawieneim sie na ekranei powiedziec co teraz bedzie :) komentator jestem pierwsza klasa :D mama z tata siedza na ogrodku a mnie tylko slychac jak komentuje bajki hihih szkoda ze mowie po swojemu :/// mama sie bardzo denerwuje bo coraz wiecej nie wie o co mi chodzi ...

Brak komentarzy: